מדיניות החזרות והחלפות

לא מרוצה מהפריט שבחרת?

אין שום בעיה. תוכלי להחליף את המוצר במוצר אחר, או להחזירו ולקבל החזר כספי מלא.

במקרה של החזרה,  תוכלי לשלוח את הפריט אלינו באריזתו המקורית עד 14 ימי עסקים מיום קבלתו, ולוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם / נזק.

אנא צרפי לחבילה את פרטייך המלאים כולל מספר טלפון. אנחנו ניצור עמך קשר להשלמת התהליך.

ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד).

אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה, אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך.

 

במקרה של החלפה, כל שעליך לעשות זה ליצור קשר עם שירות הלקוחות בכתובת הדואר האלקטרונית או בטלפון ולהודיע על רצונך להחליף את הפריט.  בנוסף, עלייך לשלוח את הפריט באריזתו המקורית אלינו לכתובת:

שני קלעי

ה’ באייר 42/2 , תל אביב

6215016

עם פרטייך המלאים כולל מספר טלפון.

 

מדיניות החזרת מוצר פגום:

באחריות המשתמש לבדוק מיד עם קבלת הפריט כי הפריט אינו פגום או אינו שונה מהפריט שהוזמן. במידה והפריט פגום או שונה והמשתמש מעוניין להחזירו מבלי לקבל פריט חלופי, אזי, רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט וזאת באמצעות יצירת קשר טלפוני לשירות הלקוחות או פנייה לכתובת הדואר האלקטרוני של שירות הלקוחות.

 

* הערה: במידה ומוצר נשלח בשיטת דואר רשום ולא נאסף ע”י הלקוח לאחר שתי הודעות מסניף הדואר, יחויב הלקוח בעלות משלוח נוסף (עלות משלוח החבילה דרך הדואר). 

 

בכל שאלה אנחנו כאן לרשותך!

בטלפון: 0524632315

בין הימים א’ – ה’ , בין השעות: 9:00-17:00

ובמייל info@shanikalay.co.i

 

*האמור לעיל כפוף להוראות החזרה והחלפת מוצרים כמפורט בתקנון האתר.