בלוג איזה צבע מתאים לך היום?

איזה צבע מתאים לך היום?

7 אוגוסט, 2016 by

איזה צבע מתאים לך היום?
מה הצבע האהוב עלייך? אם ענית מהר יש סיכוי טוב שאת מגבילה את עצמך לקשת גוונים מצומצמת גם בבחירת הלבוש והאקססוריז שלך. למה? כי נדמה לנו שאם מצאנו את ׳הגוון שלנו׳ אנחנו חייבות ללכת איתו עד הסוף.

אבל מה תגידי אם אומר לך שאם היה לך מגוון צבעים בארון היית יכולה להחליט כל יום איך את רוצה שהיום שלך יראה? טוב, האמת שזה בדיוק מה שאני אומרת. מחקרים מראים שכשאת מתחילה את היום בבחירת צבע הלבוש שילווה אותך באותו יום את בעצם מכתיבה קצת איך יראה היום שלך ואיזה אנרגיה תלווה אותך ביום הזה.

הצבעים הם חלק חשוב מחיינו ואנחנו משתמשות בצבעים בכל מקום וכל הזמן. למה לא לצרף ולרתום אותם למראה והסטייל שדרכו נקבל את מה שאנחנו רוצות מהיום שעומד לפנינו?
איך תדעי איזה צבע נותן לך בדיוק את היום שאת רוצה לחוות? כדי להבין יותר לעומק את האופן שבו צבע משפיע על חיינו הכנתי בשבילך אפיון של צבעים עיקריים ואף המלצות לשילובים של עם צבעים שונים בביגוד או אקססוריז כדי ליצור מראה הרמוני ומעניין.

לבן

לבן הוא תום, ניקיון, טוהר, שלווה והצלחה שמשרה עלינו אווירת רוגע ופשטות. שימי לב, תכשיטים כסופים על בגדים לבנים עלולים להיבלע מכיוון שגווני הכסף מורכבים גם הם מלבן. לכן על בגדים לבנים בחירה בתכשיט זהב היא בחירה טובה יותר. הבחירה שלך תנבע מהמטרה ששמת לעצמך עבורך נכון לאותו יום. איזה יום את רוצה לחוות – שקט והרמוני או בולט ונוכח?

בגדים ממשפחת הצבעים החומים, וביניהם גם צבע שמנת, יתאימו יותר לתכשיטים זהובים או כאלה שמשלבים זהב עם חומרים נוספים, לדוגמה עור.

כחול

הכחול מסמל השראה, מסירות, ביטוי עצמי, מעלה השראה, יוצר הרמוניה, משרה שלווה ורוגע, ומאפשר זרימה. אם אנחנו כבר בגוון של ביטוי עצמי, עם הצבע המהמם הזה תוכלי לענוד תכשיט בכל גוון אהוב. גם כסף וגם זהב ילכו מושלם עם כחול.

 

 

ירוק

ירוק הוא צבע האיזון, ההרמוניה והסימפטיה. בהיותו מאזן, ירוק יוצר תחושת שלמות, צמיחה ורוגע. גם כאן, אם בחרת בצבע כה חיובי ויפה, כל תכשיט ישתלב נהדר.

אפור

אפור זהו צבע בעל תפקיד משמעותי. אנשים שגרתיים עלולים לחוש מקובעים תחת השפעתו, לעומתם אנשים יצירתיים יחושו איזון ורגיעה. משפחת האפורים תהיה נכונה עם תכשיטי כסף ושחור שיצרו מראה הרמוני כיוון שהגוונים מגיעים ממשפחת צבעים זהה.

שחור

הצבע השחור מסמל מצד אחד אופל ואת הלא כלום. ומצד שני מיוחסות לו חוכמה ואלגנטיות. באופנה וסטייל, שחור הוא צבע קלאסי וכשלא מוצאים מה ללבוש, בינינו- שחור תמיד עובד.

במחשבה על איזה תכשיט לענוד עם בגד השחור ניקח בחשבון שתכשיט מוזהב יצור מראה יותר דרמטי לעומת תכשיט כסוף שיצור מראה חד, אך יותר רך ומגניב.

 

 

הדפסים

מי שמכירה אותי יודעת שיש לי המון כאלו בארון:) במידה ובחרת ללבוש בגד עם הדפס רצוי לתת לו את הנוכחות שלו ולהתקשט מעט מסביב עם פריטים כמו עגילים משלימים, צמיד או טבעת שלא ילכו לאיבוד ברקע שלו.

 

לא ניתן להגיב