בלוג מה אני אקנה לה? כיצד לבחור תכשיט במתנה – המדריך >

מה אני אקנה לה? כיצד לבחור תכשיט במתנה – המדריך >

27 ספטמבר, 2016 by

עוד רגע ונפתחת שנה חדשה. רגע לפני שאת מתחילה לרוץ בין החנויות השונות ולחפש מתנה לנשים האהובות בחייך אני מזמינה אותך לעצור ולדמיין את האישה או הבחורה עבורה את מחפשת מתנה. תכשיט יכול להיות מתנה מקורית וייחודית לאחותך או לחברתך שילדה. ולכן הכנתי עבורך את מתנת החג המושלמת – מדריך טיפים קצרצר שיעזור לך להחליט מה יתאים למי ויכוון אותך בחיפושי קניות החג בזמן שאת חושבת מה לקנות ואיך להתאים את התכשיט לנשים האהובות בחייך.

הרי כל אישה היא מיוחדת במינה וכל אחת גם נמצאת בשלב אחר וייחודי בחייה ולכן אני מוצאת שתכשיטים נכון להתאים על פי גיל, או על פי אירוע מסוים (לידה, נסיעה, יום הולדת וכו’) ואפילו על פי המטרות שאת רוצה להגשים בחייך ואיזו אישה את רוצה להיות. אני מאמינה שתכשיט הוא לא רק משהו שאת שמה על עצמך כדי להחמיא לבגד. תכשיט מעוצב יכול להיות משהו שישפר את מצב הרוח שלך, או יגרום שמחה גדולה לאמא שלך, דרך מקורית להגיד תודה למורה או הגננת של הילדה שלך ולפרגן לחמות.

אם את רוצה להעניק מתנה לאחיינית שבדיוק השתחררה מהצבא או לאחותך הסטודנטית החרוצה והתשושה – אני ממליצה על עגילי זהב חץ או שרשרת חגורה זהב וגם שרשרת ריבוע כפולה יכולים להיות אפשרות נהדרת. הם קלים, אווריריים ומתאימים מאוד ליציאה בערב עם החברות, או חתונת צהריים על הים. תכשיטים אלה יתאימו מאוד לנשים בגילאי 20 ומעלה.

אם את רוצה להעניק מתנה לגיסתך, למאחרת שלך בחג או לחברה מהעבודה – אני ממליצה על שרשרת קיפול קצרה ועגיל מקל קצר. המראה שלהם לא מחייב וניתן לענוד אותם בבוקר לעבודה, מהעבודה להמשיך לאסיפות הורים בבית הספר או אירוע ערב. תכשיטים אלה יתאימו מאוד לנשים בגילאי 30 ומעלה.

 

במקרה שאת רוצה להעניק מתנה לאמא שלך או לחמתך – אני ממליצה על שרשרת צינור חדשה ועגילי אליפסה קטנים שמנים. יש להם אמירה ונוכחות נעימה, אבל לא כבדה. את יכולה להזמין את אמא שלך לשופינג מושלם של אמא ובת. תכשיטים אלה יתאימו מאוד לנשים בגילאי 50 ומעלה.

ואם את עדיין מתלבטת ולא בטוחה את תמיד יכולה להתקשר או לכתוב לי בפייסבוק ולהתייעץ איתי באופן אישי או להגיע לסטודיו שלי בתיאום מראש למכירה אינטימית על כוס קפה ובאוירה נעימה, במקום נגיש וקל להגעה. מתנה מדהימה, לא?

לא ניתן להגיב