בלוג תכשיטים של חורף

תכשיטים של חורף

20 נובמבר, 2016 by

יש לכן כבר חשק לחורף? למי מכן שחייה ונושמת אופנה בכל יום או פשוט נהנית ממלתחה מעודכנת וסטייל אישי ורוצה להתעדכן בכל הטרדנים האחרונים ולהכיר את השילובים הנכונים של בגדים, צבעים ותכשיטים או ללמוד איך איבזור שונה וגיוון עם אקססוריז מעניק צורה חדשה ללוק הכללי– הכנתי במיוחד בשבילכן סקירה של כל הטרנדים החמים לחורף 2017.

חזר ובגדול: מותניים צרים במיוחד כדי להדגיש את אשליית ה־90־60־90>> מביונסה ועד לשבועות האופנה במילאנו ובפריז כולן מאמצות את מראה חצאית העיפרון הגבוהה או חליפות מפוסלות, מחוכים וכמובן חגורות רחבות במיוחד שלרוב נחגרות מעל לז’קטים ומעילים.

לכל חובבות הנוסטלגיה לאיזו אופנה את הכי מתגעגעת? אם זה שנות ה-80 כנראה שזה יום המזל שלך כי כריות בכתפיים חוזרות >> נסי שמלה שתפורה טוב או ז’קט דמוי עור עם כריות בכתפיים ולא תתחרטי הם ישבו עליך מדהים ויתנו לך לוק מגניב. תכשיטי כסף משתלבים נהדר עם לוק כזה. את יכולה לשלב את “שרשרת מלבנים מבולגנים“, “שרשרת מקלות קצרים” או “טבעת בומבה“.

בתמונה: שרשרת גורמט משולבת עם שרשרת בינג

שובו של הזמש ומחשוף עמוק מאוד >> הזמש מככב השנה כמעט אצל כל המעצבים. מחשוף עמוק משדר סקסיות ומשתלב נהדר עם שרשראות קצרות. בישראל טרנדים חושפניים מאוד לא תמיד מצליחים אבל למי שרוצה להרגיש חופשייה עם שמלות או חולצות עם מחשוף עמוק מומלץ לנסות מדבקות דו צדדיות מיוחדות בשביל שהבגד לא יזוז. נסי את “שרשרת סטפני קצרה” להשלים את הלוק המיוחד.

צווארון גולף >> מדובר בעוד שריד שנותר לשמחתנו משנות השבעים והגיע הישר לחורף 2017. לוק מעניין לבוקר קרירי יכול להיות מכנס רחב בגזרה גבוהה, סוודר צווארון גולף שחור ונעליים מתאימות לבחירתך. שיער אסוף למראה מוקפד או שיער פזור למראה שובבי. צווארון גולף משתלב נהדר עם עגילי נוכחות למשל כמו “עגיל קיפול ארוך תלוי“, “עגיל מלבן תלוי“, “עגיל ניצב” או “עגיל משולש תלוי“.

 

בתמונה: שרשרת אלטה

חצאית הפליסה משתלטת >> חצאית הפליסה המטאלית היא הבחירה הלא רשמית של האיט גירלס המובילות. לוק סופר שיק, אלגנטי רך ומקסים. משתלב מעולה עם תכשיטים גיאומטריים. למשל, נסי פריטים מקולקצית רחב וצר.

תכשיטי הכסף חוזרים >> תכשיט הכסף הוא מהסממנים הבולטים ביותר של שנות התשעים. מכל בתי האופנה הגדולים ועד מעצבי תכשיטים קטנים ומשובחים – כולם מחזירים לחיינו את תכשיטי הכסף.

ומה עם צבעים? >> צבע חאקי על כל גווניו מדמוי הבז’ של מדי הצופים ועד ירוק כהה הולך נהדר עם תכשיטי הזהב. עכשיו כשהחורף כבר לגמרי כאן, קבלו את החאקי בתרועה גדולה. בגדים בצבעי חאקי יתאימו באופן מושלם עם תכשיטי זהב.

מוכנות לצאת לדרך? קדימה שתהיה לכן שנה של יופי, שיק, גלאם, סטייל, מחמאות והרבה אהבה עצמית.

לא ניתן להגיב