בלוג בא לי שינוי – המהפך

בא לי שינוי – המהפך

11 נובמבר, 2015 by

אפשר להגיד מה שרוצים על תכניות המהפך והמייקאובר למיניהן, אבל אי אפשר להתכחש לזה שכל אחת מאיתנו מתעוררת מדי פעם ונמאס לה לראות את אותה עצמה בראי. מי לא הייתה רוצה שיבוא איזה מאסטר בסטיילינג וישנה לנו את כל המלתחה והתסרוקות?

אבל לפני שזורקים הכל, האמת שעדיף ללמוד את הסודות הקטנים, כי המכשול הגדול ביותר הוא שכשאנחנו מגלות מה עובד בשבילנו אנחנו פשוט עושות אותו שוב ושוב. אותה גזרת מכנסיים, אותו צווארון שמחמיא לחזה, אותה תסרוקת.
את מכירה את זה שאת קמה בבוקר ובא לך לשנות? שנמאס לך שהלוק שלך כל כך מזוהה, עד כדי חשש שחלילה יחשבו שלא החלפת בגדים מאתמול להיום? אל תעני, אני די בטוחה שאני יודעת מה התשובה.

אז איך יוצאים מהרוטינה הקבועה ויוצרים עניין במראה בלי להגזים?

נשים רבות נשארות בתוך המעגל הקצת מתסכל הזה כי נדמה להן שצריך להחליף את כל הארון או לצאת למסע קניות כדי לשנות, אבל ברוב הפעמים בכלל אין צורך בשינוי דרסטי כדי ליצור את הגיוון הרצוי.

את החולצה שלבשת אתמול תוכלי ללבוש גם מחר, אם רק תקשטי אותה בתכשיט שונה, שכבה נוספת מעליה – ז׳קט, צעיף, עליונית לא מחייבת שתיצור מראה מעניין, או כל אביזר כיד הדמיון הטובה עלייך .

תתפלאי לגלות שאפילו שמלה שנראית לך כone time dress, כלומר כזו שלא תעזי ללבוש פעמיים כי אי אפשר לפספס אותה, יכולה לשנות לחלוטין את הסגנון אם תנעלי פעם אחת נעלי סירה אלגנטיות ובפעם אחרת מגפיים צבאיות למשל. גם כאן תוכלי לשנות את הצורה שבה השיער מסודר ולהוסיף תכשיט באופי שונה לחלוטין בכל פעם, ולקבל משמלה חד פעמית מגוון הופעות שבכלל לא העלית בדעתך. (ראית איך בשנייה הפכתי לך את השמלה הזו לקניה הכי משתלמת?!).

ולשאלת מיליון הדולר – איך תתאימי תכשיט ללוק, בלי להרגיש ש׳זה ממש לא את׳?

  1. אל תתפתי לטרנדים. חשוב למצוא את הפריטים שישדרגו אבל שתרגישי בנוח לענוד אותם ולא תרצי להוריד בשנייה שיצא לך כי ״זה לא את”.
  2. אם את טיפוס של סגנון עדין, בחרי שרשראות עדינות עם טוויסט מגניב. אלה יגוונו את הלוק ולא יגרמו לך להרגיש בתחפושת.

 

שרשרת מלא מעויינים זהב

שרשרת קטלוגית קטנה

שרשרת_מעוגלת_זהב

שרשרת מעוגלת

שרשרת מקל ארוכה

3. מכיוון שאזור הפנים והמחשוף הם האחראים לרושם הראשוני, גם שימוש בעגילים שונים יכול לשנות לחלוטין את הלוק. עגיל עדין וצמוד או עגיל תלוי ובולט משווים לפנייך מראה שונה ויגרמו גם לאאוטפיט לקבל מראה חדש לגמרי.

necklece_2_2_13-חציירח

עגיל חצי ירח קטן זהב

דיסקית_עבה_זהבעגילי דיסקית עבה זהב

4. אם את אוהבת מראה עם יותר נוכחות, אל תתביישי לבחור שרשראות עם תליונים מתוחכמים יותר, או צמידים וטבעות יותר בולטות, כל בגד יראה לצידן מעט מעודן יותר ולפעמים אפילו כאילו נועד ללוות את התכשיט ולא להיפך.

 

סימטריתארוכהnecklace_3

שרשרת סימטרית זהב

גורמט_מושחר_מעודכן

שרשרת בינג שחורה

L10A6828

טבעת סברובסקי עגולה

5. חוששת שתכשיט דומיננטי יהיה חד פעמי? נו, זה בדיוק אותו השיעור- פשוט ענדי אותו מחר עם בגד שונה.

גורמטיםעור4691

צמיד עור וגורמטים

5056משולש חתוך

שרשרת משולשים חיתוך

 

 

עכשיו קדימה לעבודה! אני בטוחה שמחר יחמיאו לך על החידוש.

לא ניתן להגיב