מדיניות החזרות והחלפות

לא מרוצה מהפריט שבחרת ?

אין שום בעיה. תוכלי להחליף את המוצר במוצר אחר, או להחזירו ולקבל החזר כספי על פי החוק!

ניתן להחליף את הפריט עד חודש ממועד הרכישה.

במקרה של החלפה עליך לשלוח את הפריט חזרה אלינו בדואר רשום ולאחר תיאום מולנו.

הפריט אליו תרצי להחליף ישלח אלייך חזרה בדואר רשום ללא תוספת תשלום.

במקרה של החזרה, ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, לכרטיס האשראי או לחשבון הPAYPAL  שממנו בוצעה ההזמנה .

החזר כספי ניתן לקבל במידה והודעת לנו שברצונך לקבל החזר תוך 48 שעות מזמן קבלת המשלוח, ובניכוי 5% מסכום הרכישה, על פי החוק.

לא יינתן החזר עבור דמי המשלוח.

אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה, אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך.

כל שעליך לעשות זה ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במספר: 052-4632315 (אפשר גם וואטסאפ)
שירות הלקוחות פעיל: בימים א’ עד ה’ בין השעות 9:00 ל-15:00.

או במייל info@shanikalay.co.il.

ניתן להחליף או להחזיר פריטים גם בחנות שלנו בשינקין 29 תל אביב.

לא ניתן להחליף או להחזיר פריטים שנקנו בחנויות/ רשתות שמוכרות מוצרים של שני קלעי דרכנו, אלא רק באותן החנויות שנרכשו ובכפוף למדיניות החלפה / ההחזרה הנהוגה בהן.

מדיניות החזרת מוצר פגום:

באחריות המשתמש לבדוק מיד עם קבלת הפריט כי הפריט אינו פגום או אינו שונה מהפריט שהוזמן.

במידה והפריט פגום או שונה והמשתמש מעוניין להחזירו מבלי לקבל פריט חלופי, אזי, רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט וזאת באמצעות יצירת קשר טלפוני לשירות הלקוחות או פנייה לכתובת הדואר האלקטרוני של שירות הלקוחות. שם תקבלי הנחיות מדויקות איך מתבצעת ההחזרה.

בכל שאלה נוספת אנו כאן לרשותך!

בטלפון: 0524632315

בין הימים א’ – ה’ , בין השעות: 9:00-15:00

ובמייל info@shanikalay.co.i

*האמור לעיל כפוף להוראות החזרה והחלפת מוצרים כמפורט בתקנון האתר.